دبیر بنیاد بین المللی غدیر در مازندران با بیان اینکه ۱۸۵اثر به دبیرخانه همایش پیام آسمانی غدیر و مروجان آن رسید، گفت: اختتامیه این همایش به همراه معرفی منتخبین پنجشنبه ۱۵ تیرماه از ساعت ۸ صبح با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصلی امام خمینی ساری برگزار می شود.

ارسال ۱۸۵ اثر به دبیرخانه همایش پیام آسمانی غدیر در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش پیام آسمانی غدیر و تجلیل از مروجان آن خبر داد و افزود:  دفتر نمایندگی بین المللی غدیر استان مازندران در نظر دارد در راستای اهداف و سیاست های راهبردی بنیاد بین‌المللی غدیر کشور و به منظور ترویج فرهنگ غدیر با تجلیل از مروجان این مقوله فرهنگی با همکاری و مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری، حوزه های علمیه، دانشگاه ها، نهادها، دستگاه‌های فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی و مردم ولایتمدار دیار علویان همایش و نمایشگاه باشکوهی را با عنوان «پیام آسمانی غدیر» در دهه امامت و ولایت برگزار کند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این همایش در سه بخش مکتوب، مجازی، هنری و صنایع دستی آثار دریافت کرده است، افزود:  بخش مکتوب شامل: کتاب، مقاله، شعر، داستان و دلنوشته بوده است.

ابراهیمی اضافه کرد: علاقمندان به تولید آثار مجازی با ارسال فیلم کوتاه، پادکست (تولید و تدوین صوتی)، موشن گرافی و انیمیشن در این ویژه برنامه شرکت کردند و همچنین در بخش هنری و صنایع دستی نیز در رشته های خوشنویسی، نقاشی، طراحی پوستر، عکس نوشته، معرق کاری، میناکاری و خاتم کاری آثار علاقمندان به دبیرخانه همایش رسید.

وی از برپایی ۱۱۰موکب غدیریه در روز پنجشنبه ۱۵تیر در حدفاصل میدان ابن شهرآشوب تا میدان ساعت ساری خبر داد و اظهار کرد:  این موکب ها در حاشیه جشن غدیر دیار علویان برپا خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.