هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال ایران ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود به مصاف فرانسه قهرمان المپیک می‌رود.

برنامه هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال؛ مصاف ایران با قهرمان المپیک در نخستین گام

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم در گروه مردان پیگیری می‌شود.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از ۱۶ تا ۲۱ خرداد پیگیری شد و تیم‌های شرکت کننده هفته دوم نیز در شهرهای روتردام هلند و اورلئان فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر به مصاف یکدیگر رفتند.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی است.

شهر آناهایم آمریکا میزبان گروه پنجم مسابقات است و تیم‌های آمریکا، ایران، آرژانتین، بلغارستان، فرانسه، آلمان، صربستان و کوبا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هشت تیم ژاپن، لهستان، چین، ایتالیا، اسلوونی، هلند، برزیل و کانادا نیز در قالب گروه ششم در شهر پاسای فیلیپین مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت سه بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.