مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور درباره نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال گفت: این نرخ برای روزهای عادی ۳۸ و برای روزهای پیک ۵۰ هزار تومان محاسبه می‌شود.

آخرین نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال؛ روزهای عادی ۳۸ و روزهای پیک ۵۰ هزار تومان

به گزارش قدس آنلاین، نرخ عوارض آزادراهی از اوایل خرداد افزایش ۲۵ درصدی را آغاز کرده و البته برای تمامی آزادراه‌ها اعمال نشده بود تا به تدریج به همه آزادراه‌ها ابلاغ شود.

در این راستا عباس بیات سرمدی -مدیرکل بهره‌برداری آزادراه‌های کشور- در گفت‌وگو با ایسنا درباره افزایش نرخ عوارض آزادراه‌ها گفت: نرخ عوارض این بار یک‌دفعه به همه آزادراه‌ها اعلام نشده و از زمانی که نامه ابلاغیه ما به دست آزادراه‌ها رسیده باشد، قابلیت عملیاتی شدن دارد. در حال حاضر افزایش ۲۵ درصدی برای تمامی آزادراه‌های کشور اعمال شده است.

وی درباره نرخ عوارض آزادراه تهران - شمال نیز توضیح داد: این آزادراه چند قطعه دارد و در ایام پیک و غیرپیک عوارضش متفاوت است؛ پیش از این نرخ عوارض ۳۰ برای روزهای عادی و ۴۰ هزار تومان برای روزهای پیک بود که حالا ۳۸ و ۵۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. قطعه دوم که تونل البرز است تغییر پیدا نکرده، ۱۵.۵ کیلومتر از باند غربی قطعه دوم هم در برنامه است که در روزهای آینده افتتاح شود که قبل از بهره‌برداری عوارضش تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.