تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست چین شد تا نهمین برد متوالی خود را به دست آورد و صعودش به مرحله نهایی قطعی شود.

صعود شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ ملت‌های والیبال قطعی شد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. لهستان به عنوان میزبان حضورش در مرحله نهایی قطعی شده است.

تیم ملی والیبال ژاپن در دومین مسابقه شهر پاسای فیلیپین در هفته سوم ۳ بر ۲ چین را شکست داد تا علاوه بر قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی به نهمین برد متوالی دست یابد. چینی‌ها در ست‌های اول و سوم ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ موفق به شکست ژاپن شدند و یک امتیاز به دست آوردند اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را واگذار کردند.

ست اول مسابقه چین و ژاپن به یکی از تاریخی‌ترین و خاص‌ترین مسابقات تاریخ رقابت‌ها تبدیل شد. در شرایطی که تیم صدرنشین جدول در ست اول ۲۰  بر ۱۱ از حریف خود پیش بود و در لحظاتی هم ۲۴ بر ۱۸ پیش افتاده بود تا تنها به یک امتیاز برای پیروزی نیاز داشته باشد، در اتفاقی فراموش نشدنی، چین ۸ امتیاز پیاپی به دست آورد تا با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شود.

در نخستین دیدار این شهر برزیل ۳ بر یک مغلوب ایتالیا شد تا لاجوردی پوشان ششمین برد خود را تجربه کنند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳ بامداد روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف فرانسه قهرمان المپیک ۲۰۲۰ می‌رود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.