زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد چهارشنبه در واکنش به خروج نظامیان صهیونیست از اردوگاه جنین گفت که مردم فلسطین با شکست دادن تجاوز به جنین پیروزی بزرگی کسب کردند.

دبیرکل جهاد اسلامی: مردم فلسطین با شکست تجاوز به جنین پیروزی بزرگی کسب کردند

به گزارش قدس آنلاین، «زیاد النخاله» تاکید کرد که مردم بزرگ فلسطین با شکست تجاوز به جنین و اردوگاه آن به پیروزی بزرگی دست یافتند.

وی گفت: گردان جنین و مبارزان شجاعش این پیروزی بزرگ را رهبری کردند و مردم فلسطین با اتحاد و حمایت از رزمندگان آن ثابت کردند که می‌توانند در هر رویارویی، از نبرد سیف‌ القدس تا جنگ جنین، دشمن را شکست دهند.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: در این لحظات تاریخی جنین از بطن خود بیرون آمده و مجاهدان و گردان جنین را تشویق می‌کند و این لحظات شکوه و عظمتی است که تا پیروزی نهایی باقی خواهد ماند.

النخاله ضمن درود فرستادن به مبارزان گردان جنین و مردم آن برای پیروزی مقابل رژیم صهیونیستی، افزود: من به همبستگی ملی دعوت می‌کنم تا استواری اردوگاه جنین را تقویت کنیم تا خطابی الهام‌بخش برای انقلاب، خیزش، جهاد و مقاومت باقی بماند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند و این حمله بی سابقه همچنان ادامه دارد.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۳ شهید و ۱۱۷ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.