مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به اردوگاه جنین، نسبت به توقف عملیات تروریستی در این منطقه هشدار داد.

هشدار مجمع جهانی بیداری اسلامی به رژیم صهیونسیتی برای توقف عملیات تروریستی در جنین

به گزارش قدس آنلاین، چندی پیش منابع فلسطینی از حمله گسترده و کم‌سابقه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینیان در جنین خبر ‌دادند. نیروهای زمینی و زرهی ارتش صهیونیستی با پشتیبانی جنگنده‌ها و موشک‌ها در این عملیات شرکت کردند و تاکنون ده‌ها نفر شهید و زخمی و نزدیک به ۲۰۰ نفر اسیر شده‌اند.

بر همین اساس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به اردوگاه جنین، حفظ جان ساکنان آن را یکی از خطوط قرمز مهم گروه‌های مقاومت فلسطینی دانست و هرگونه تجاوز را به معنای فعال شدن تمام جبهه مقاومت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

یورش وحشیانه ارتش رژیم تروریستی صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری، یک بار دیگر چهره واقعی این رژیم را به نمایش گذاشت. تاکنون ده‌ها نفر بر اثر حملات تروریستی اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری زخمی شده و به شهادت رسیده‌اند.  

حمله به جنین که نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر نسبت به ملت مظلوم فلسطین است، هرگز نشان‌دهنده قدرت رژیم صهیونیستی نیست، این رژیم دیگر قدرت سابق را ندارد. بلکه در نقطه مقابل ناشی از ضعف و سردرگمی و محاسبات غلط این رژیم آپارتاید در قبال تحولات اخیر فلسطین اشغالی است که رژیم صهیونسیتی را در دو سال اخیر وارد مرحله فروپاشی قرار داده است.  

یورش نظامی تبهکاران صهیونیستی به جنین قطعاً باعث تحقق اهداف و مقاصد رژیم صهیونیستی نخواهد شد. مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین و گروه‌های مقاومت فلسطینی، باعث شکست ارتش تروریستی صهیونیستی در جنین خواهد شد. 

نتانیاهو و جنگ‌طلبان تبهکار صهیونیستی خیال می‌کنند با حمله به جنین می‌توانند با انحراف افکار عمومی و ضربه به مقاومت از بحران‌های در هم تنیده‌ای که در ماه‌های گذشته از درون و بیرون با آن مواجه شده‌اند فرار کنند. سران صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها بدانند در صورت ادامه یورش نظامی، ابتکار عمل از دستشان شده و در نهایت به ضرر این رژیم تمام خواهد شد.  

اردوگاه جنین و حفظ امنیت و جان ساکنان آن یکی از خطوط قرمز مهم گروه‌های مقاومت فلسطینی است و هرگونه تجاوز و کشتار ساکنان آن به معنای فعال شدن تمام جبهه‌های مقاومت در فلسطین قلمداد می‌شود. رژیم صهیونیستی تاوان سختی بابت حملات اخیر خود به جنین که امروز به عنوان «جبهه دوم و نماد مقاومت» در فلسطین شناخته می‌شود، خواهد داد.  

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن تجلیل از مقاومت جوانان و رزمندگان شجاع مقاومت اسلامی در جنین و محکومیت شدید حملات وحشیانه رژیم آپارتاید و جنایتکار صهیونیستی به جنین، به سران جنایتکار رژیم هشدار می‌دهد که عملیات تروریستی و نظامی خود در جنین را هر چه زودتر متوقف کند. همچنین از کشورهای اسلامی، سازمان همکاری اسلامی، جامعه جهانی و مجامع مسئول بین‌المللی می‌خواهد که در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی با اتخاذ مواضع قوی و عملی، واکنش مؤثر و بازدارنده داشته باشند.  

مجمع جهانی بیداری اسلامی

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.