سرمربی چلسی، کسب پیروزی و قهرمانی را هدف اصلی خود در این تیم دانست و گفت که در تیم‌هایی مانند چلسی، ارائه بازی زیبا ملاک موفقیت نخواهد بود.

پوچتینو: در چلسی نمی‌توانید فقط درباره بازی زیبا صحبت کنید/ لوکاکو باید به تمرینات پیش‌فصل اضافه شود

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو پوچتینو عصر امروز (جمعه) در اولین نشست خبری خود پس از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال چلسی شرکت کرد.

وی درباره پاسخ مثبت خود به پیشنهاد ‌آبی‌های لندن اظهار داشت: این پیشنهاد برای من یک فرصت عالی بود تا به بهترین لیگ جهان بازگردم و چلسی مرا متقاعد به بازگشت کرد. آنها جام‌های زیادی برده‌اند و تیم بسیار خوبی هستند. باید ببینم مردم چه انتظاری از من دارند و امیدوارم رابطه خوبی با هواداران داشته باشیم. امیدوارم تیمی رقابتی بسازیم. به باشگاه و مالک چلسی اعتماد دارم و می‌دانم که ابزار لازم را برای رقابت فراهم می‌کنند.

سرمربی چلسی در مورد پیوستن میسون ماونت به منچستریونایتد تصریح کرد: من می‌خواهم درباره بازیکنانی صحبت کنم که اینجا هستند. ماونت چلسی را دوست داشت اما الان بازیکن منچستریونایتد است. نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی رخ داده،‌ اما می‌خواهیم جلو برویم و تیمی بسازیم که جام‌ها را بالای سر ببرد. گذشته‌ها گذشته و هواداران ما باید مثبت‌اندیش باشند. ترکیب ما هنوز کامل نیست باید کیفیت بیشتری به آن اضافه کنیم.

پوچتینو بردن و قهرمانی را هدف اصلی خود خواند و بیان کرد: در چلسی فقط نمی‌توانید درباره بازی خوب صحبت کنید. ما می‌خواهیم بازی‌های زیبایی ارائه کنیم و این سبک کار ماست، اما می‌خواهیم پیروز و قهرمان شویم. وگرنه در باشگاهی چون چلسی با مشکل روبرو می‌شوید. به این فکر نمی‌کنم که فرد ویژه‌ای باشم. هواداران مرا می‌شناسند اما حالا به چلسی متعهد هستم. اگر به هم باور داشته باشیم و کنار هم باشیم، می‌توانیم قهرمان شویم.

وی درباره سه‌گانه منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا و اینکه شکست این تیم غیرممکن به نظر می‌رسد، خاطرنشان کرد: به گواردیولا بابت دستاورد باورنکردنی و فوق‌العاده‌ای که داشت، تبریک می‌گویم. منچسترسیتی ابزار لازم را در اختیار پپ قرار داد تا چنین کاری انجام بدهد. ما هم باید باور کنیم که می‌توانیم چنین موفقیت‌هایی به دست بیاوریم.

سرمربی چلسی با بیان اینکه هواداران تیمش باید با ایده و فلسفه تیمی او ارتباط برقرار کنند، عنوان کرد: ابتدا باید تیمی متوازن داشته باشیم. در فوتبال هیچ صبری وجود ندارد و شما باید از روز اول نتیجه خوبی بگیرید. نمی‌توانیم به مردم بگوییم به شش ماه زمان نیاز داریم. ما باید آماده باشیم تا لیورپول را (در هفته اول لیگ جزیره) شکست بدهیم. دیدم هواداران می‌گفتند بازیکنان زیادی داریم. چلسی فصل گذشته بازیکنان بسیار زیادی داشت و کاهش آن امری طبیعی است.

پوچتینو در مورد مذاکرات خود با مالکان باشگاه چلسی گفت: مکالمه بسیار خوبی داشتیم. من به آنها گفتم که من باید شما را متقاعد کنم یا شما می‌خواهید چنین کاری انجام بدهید. مالکان باشگاه افراد تیزهوشی هستند و از گذشته یاد گرفته‌اند. من به درخواست قدرت بیشتر یا بندهایی در قراردادم نیاز نداشتم و باشگاه به من اعتماد داشت. چالش اول این است که تیم خوبی بسازیم، اما هواداران باید به قضاوت من باور داشته باشند.

وی درباره تفاوت خود با مردی که چند سال پیش هدایت تاتنهام را بر عهده داشت، اظهار داشت: به گذشته‌ام افتخار می‌کنم و به نظرم تجربه‌ها درک جدیدی درباره بازی و رفتار به شما می‌دهند. من حالا مربی و شخص بهتری هستم و باید خودم را ثابت کنم.

سرمربی چلسی در مورد وضعیت روملو لوکاکو که فصل گذشته را به‌صورت قرضی در اینتر گذراند، تصریح کرد: همه می‌دانند که ما به چه چیزی فکر می‌کنیم. لوکاکو باید از سیزدهم یا چهاردهم جولای بازگردد تا بخشی از تیم ما در پیش‌فصل باشد. زمانی که او برسد، ابتدا به دفتر من می‌آید و سلام می‌کند! او بازیکن چلسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.