۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: 891524

مهرداد محمدی می توانست یک اقدام مهم و خریدی پرسرو صدا و انگیزه بخش برای آبی ها باشد.

مهرداد محمدی، پخته تر و خطرناک‌ تر(عکس)

به گزارش"ورزش سه" خیلی زود بعد از جذب  مهرداد محمدی که سالها صحبت از پیوستنش به رقیب بود، ماجراهای مربوط به علیرضا بیرانوند و استعفاها و حوادث متعاقب آن باعث شد تا این موضوع هم مثل خیلی چیزهای دیگر زیر حواشی پنهان شوند. 
با اینحال مهرداد محمدی اکنون اینجاست و هر روز در تمرین آبی ها حضور دارد. او با وجود دوری چند ساله اش از لیگ برتر اما با فضای فوتبال ایران غریبه نیست. از لیگ چهاردهم و از 21 سالگی بازی در این سطح را تجربه کرده است. او از راه آهن شروع کرد و سپس در حالی که به نظر می رسید کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده لیگ شانزدهم را لباس سپاهان به میدان آمد. 

او سه فصل در سپاهان حضور داشت و بیش از 80 بازی با لباس این تیم انجام داد و 14 گل هم به ثمر رساند. این مهاجم و وینگر سرعتی و 29 ساله فصل گذشته در تیم السیلیه قطردر 17 مسابقه 9 گل به ثمر رساند. محمدی علاوه بر فوتبال حاشیه خلیج فارس یک فصل هم تجربه بازی در تیم آوس را در لیگ پرتغال دارد که 28 بازی برای این تیم انجام داد و 8 گل هم زد و 6 گل هم به همبازیانش داد. آماری که از توانایی های این مهاجم خبر می دهد و می تواند نشانگر این باشد که نکونام یک خرید موثر را برای ساختن استقلال مدنظرش انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.