سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: شنا کردن در دریاچه های سطح شهر ممنوع است و از افراد انتظار می رود برای حفظ جان خود به این موضوع توجه کنند.

شنا در دریاچه های شهر خرم آباد ممنوع است

به گزارش قدس انلاین، محمد میرزایی مقدم افزود: با وجود اعلام ممنوعیت شنا در دریاچه های شهری، اما عده‌ زیادی همچنان برای شنا از این دریاچه ها استفاده می‌کنند و توجهی به هشدار های سازمان آتش‌نشانی ندارند.

وی ادامه داد: در رزوهای اخیر با توجه به گرم شدن هوا، تیم های اعزامی آتش نشانی به نفرات در حال شنا تذکر می دهند تا از دریاچه خارج شوند اما به دلیل بی توجهی افراد به این تذکرها، تیم های آتش نشانی به ناچار با نیروی انتظامی تماس می گیرند.

وی اظهار داشت: طی سال های گذشته چندین نفر به دلیل شنا در دریاچه های کیو و شاپوری خرم آباد غرق شدند و جان خود را از دست دادند چراکه بدون هیچ‌گونه مهارتی در فن شنا اقدام به آب تنی به ویژه در نقاط ممنوعه کرده بودند و توجهی به هشدارها نداشتند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: تابلوی شنا ممنوع و بنرهای هشدار دهنده خطرات شنا در دریاچه ها و آبگیرها سالانه در این مکان ها نصب می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.