رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به وجود ۱۴۵۰ پروژه نیمه تمام در استان گفت: بخشی از پروژه ها با تعیین اولویت بندی، طی امسال و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

۱۴۵۰ پروژه نیمه تمام در استان تهران وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، علاءالدین ازوجی ظهر شنبه در چهارمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: دستگاه‌هایی که در سال جاری موفق به جذب اعتبارات تخصیصی شوند، در سال آینده از اعتبارات بیشتری برخوردار خواهند شد.

ازوجی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا اقدامات و انتفاع تعبیه شده در قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، طرح‌های ملی، استانی و متمرکز کشوری را به دبیرخانه شورای برنامه ریزی اعلام کنند.

دبیر شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: اکنون ۸۴۹ پروژه احداثی و توسعه‌ای و ۶۰۱ پروژه مستمر، تعمیر، تجهیز و مطالعاتی به صورت نیمه تمام در سطح استان تهران وجود دارد که بخشی از آنها با تعیین اولویت بندی، طی امسال و سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست، حشمت الله سلیمانی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به تشریح توزیع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تهران در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

وی همچنین الزامات و اولویت‌های بودجه، تخصیص و مقایسه بودجه کشور با بودجه استان تهران را بیان کرد و طرح‌های استانی ویژه را بالغ بر ۱۵ مورد برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.