فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف زمین‌خواری ۷۰۰ میلیارد ریالی در عملیات هوشمندانه پلیس شهرستان کوثر خبر داد.

زمین خوار حرفه‌ای در شهرستان کوثر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار جواد تقوی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: با اطلاع ماموران از حضور کلاهبردار و زمین خوار حرفه ای تحت تعقیب مراجع قضایی در یکی از ویلا باغ های شهرستان کوثر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از حضور این کلاهبردار و زمین خوار حرفه ای تحت تعقیب مراجع قضایی در یکی از ویلا باغ های شهرستان کوثر اطمینان حاصل و هماهنگی های لازم با مرجع قضایی را جهت دستگیری این متهم انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کلانتری ۱۱ شهرستان کوثر با انجام عملیات هوشمندانه موفق شدند، این کلاهبردار و زمین خوار حرفه ای را دستگیر کنند.

سردار تقوی همچنین گفت: این کلاهبردار و زمین خوار حرفه‌ای که در سوابق وی ۲۸ فقره جلب و شاکی وجود دارد، با تصرف اراضی ملی و زمین های زراعی روستاییان اقدام به فروش غیرقانونی می کرد.

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی دولتی از اولویت های پلیس است، افزود: متهم به زمین‌خواری که ارزش زمین خواری‌های وی ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، با تشکیل پرونده‌ جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل سیستم قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه پلیس با قدرت و برابر قانون در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده از مردم خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مجرمانه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.