دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: راهیان نور بهترین بستر برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در اقشار مختلف جامعه است.

راهیان نور بهترین بستر برای جهاد تبیین و امیدآفرینی است

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجید سوری، دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عصر امروز در جلسه راهیان نور کردستان اظهار کرد: شرایط فعلی یک شرایط منحصر به فرد است چرا که هیچ کشوری مانند ایران در یک وسعت بزرگ مورد هجمه نیست.

وی افزود: دشمنان و تمام ظرفیت‌های استکبار به دنبال این هستند که نظام را ناکارآمد جلوه دهند و توانمندی دین در عرصه حکومت‌داری را زیرسوال ببرند.

به گفته سردار سوری، از باورهای دینی تا باورهای ملی و محلی و آنچه نقطه قوت ماست مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: جهاد تبیین یکی از ضرورت‌های مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن است چرا که دشمن دنبال مایوس کردن مردم است و ما در مقابل این موضوع، چاره‌ای جز امیدآفرینی نداریم و در راستای پاسخ به این هجمه‌ها، جهاد تبیین بهترین گزینه است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور تصریح کرد: راهیان نور هم بهترین بستر برای جهاد تبیین و امیدآفرینی است و قطعا اثرگذاری راهیان نور موثرتر از یک جلسه روشنگری است و این در استان‌هایی مانند کردستان از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

وی گفت: بنا داریم کاروان‌های راهیان نور در مسیر و در عین حال که یک کار سیاحتی و تفریحی انجام می‌شود، یکی از مظاهر پیشرفت را بینند و این موجب امیدآفرینی در جامعه را افزایش می‌دهد.

وی تخصصی‌کردن اقشار در سیر اعزام راهیان نور، توانمندسازی راویان و خادمان، بهسازی و بازسازی اردوگاه‌ها، محتوا و بسته‌های فرهنگی، به روز کردن سناریوی نمایش رزمی فرهنگی را از جمله برنامه‌های قرارگاه راهیان نور اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.