دبیر ستاد اربعین استان تهران با اشاره به اینکه این ستاد معین استان ایلام است، گفت: استان تهران وظیفه اسکان و تغذیه زائرین در نجف را بر عهده دارد.

ستاد اربعین استان تهران معین استان ایلام است

به گزارش قدس انلاین، سید کمال سادات صبح یکشنبه در جلسه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به ترویج فرهنگ غدیر اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری نباید اجازه دهیم که غدیر تحت الشعاع محرم قرار گیرد که حضور مردم در جشن عید غدیر نشان از استقبال مردم از موضوع غدیر دارد.

وی ضمن تشکر از اقدامات روابط عمومی استانداری در قالب کمیته اطلاع رسانی افزود: فرهنگ سازی در حوزه اربعین اهمیت زیادی دارد و این مهم از طریق تبلیغات و اقدامات رسانه‌ای محقق می‌شود، ضمن اینکه مستندسازی اقدامات جهت آسیب‌شناسی ضروری است.

دبیر ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: تاکنون ۸ جلسه ستاد اربعین استان تهران با ۱۱۵ مصوبه برگزار شده که به دنبال عملیاتی کردن مصوبات هستیم، ضمن اینکه ۱۵ کمیته مشخص شده و متناظر با آن، جلسات ستاد اربعین شهرستان‌ها به ریاست فرماندار برگزار می‌شود.

سادات سپس گفت: ستاد اربعین استان تهران معین استان ایلام است که هفته گذشته کمیته زیرساخت به ایلام اعزام و اقدامات را پیگیری کردند؛ همچنین استان تهران وظیفه اسکان و تغذیه زائرین در نجف را بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: سه محل شامل صحن حضرت زهرا (س)، پارکینگ طبقاتی و «ثوره العشرین» در نجف برای اسکان و پذیرایی زائرین در نظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اربعین استان تهران ادامه داد: مراسم دلدادگان حسینی نیز از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود که مقدمات ترافیکی و امنیتی برگزاری این مراسم و هماهنگی‌های لازم پیگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.