فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری بانوان مشهد ۳ متهم به ۲۱ فقره جیب بری را با سرعت عمل خود دستگیر کردند.

رمزگشایی از ۲۱ فقره جیب بری در مشهد/۳ متهم دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند مورد جیب بری از خانم ها در اماکن تجاری و شلوغ هسته مرکزی شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در بررسی دوربین های مداربسته محل های که مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود مشخص شد، که ۳ زن با استفاده از شلوغی خیابان ها و فروشگاه ها در غفلت فروشندگان اقدام به جیب بری و سرقت تلفن همراه و اجناس و وجوه نقد آنان می کنند.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری بانوان با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام اعضای این باند را رد زنی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

نگهبان تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از دستبرد اعضای این باند به گوشی تلفن همراه خانمی جوان آن ها را در حال درآوردن سیم کارت گوشی تلفن همراه مالباخته در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با انتقال متهمان به مقر انتظامی، ماموران در بازرسی از وسایل همراه آنان مقادیری وجه نقد، تعدادی کارت ملی و عابربانک و ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

وی گفت: متهمان که غیربومی و اهل استانی دیگر هستند در مواجهه با مستندان و ادله پلیس به ۲۱ فقره جیب بری در اماکن عمومی شلوغ هسته مرکزی شهر مشهد طی یک هفته گذشته اعتراف کردند.

نگهبان بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی و دستگیر همدستان آن ها ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.