۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 892558

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد پیروز شویم.

ملی پوش والیبال:  شرمنده مردم شدیم

به گزارش قدس آنلاین، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ایران از ساعت صفر امروز (دوشنبه ۱۹ تیر) در آخرین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف کوبا رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

احسان دانش‌دوست در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. از آنجایی که همه می‌دانند متاسفانه سرمربی و آنالیزور را در کنار تیم نداشتیم، این اتفاق کار را برای تیم ایران سخت کرد. در بازی گذشته هم حاجی پور، شریفی و کریمی دچار مصدومیت شدند. اواخر ست چهارم بازی امروز هم موسوی از ناحیه انگشت دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: جانانه جنگیدیم، اما نشد که به پیروزی برسیم. به تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی خسته نباشید می‌گویم. شرمنده مردم شدیم، آنها بسیار حمایت کردند، اما بدانند که بازیکنان هم تمام تلاش خود را به کار گرفتند. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم جبران کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف کوبا رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را با دو برد و کسب ۱۱ امتیاز به پایان برساند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.