مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب شرب از تصفیه‌خانه شماره ۲ به تصفیه‌خانه شماره ۱ و مخازن سقز به طول ۵ کیلومتر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه خط انتقال آب شرب به مخازن سقز آماده بهره‌برداری است

به گزارش قدس‌آنلاین، محمد فرهاد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر و همچنین جهت تقویت و تثبیت آب شرب سالم و پایدار شهر سقز، اتمام هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی این پروژه ضروری بود که خوشبختانه محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی راهکارها در راستای تسریع در پیشبرد هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی پروژه انجام شد و با تلاش شبانه‌روزی و هماهنگی با سایر ارگان‌های سطح شهر اعم از فرمانداری، شهرداری، راهنمایی و رانندگی و ...در سریع‌ترین زمان ممکن این عملیات به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه با هدف تأمین آب شرب پایدار و بلندمدت شهر سقز و ارتقای کیفیت آب شرب این شهر در دستور کار قرار گرفت.

وی هزینه اجرای آن را ۸۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت انتقال آب را ۴۰۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و گفت: مسیر اجرای پروژه از میدان انقلاب تا میدان ماموستا هیمن و از آنجا تا تصفیه‌خانه شماره یک آب سقز است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پروژه خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب شرب از تصفیه‌خانه شماره ۲ به تصفیه‌خانه شماره ۱ و مخازن سقز به طول ۵ کیلومتر اجرا و تکمیل شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.