حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) شست‌وشو شد تا برای عزاداری محرم و تشرف میلیون‌ها زائر آماده شود.به گزارش «عتبه‌نیوز» حرم امام حسین علیه‌السلام در آستانه محرم و ایام عزاداری شهدای کربلا، به همت گروهی از خادمان حرم حسینی شست‌وشو شد. خادمان این آستان، پس از بستن درهای ورودی به ضریح، فرش‌های اطراف را جمع‌آو

تصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرم

به گزارش «عتبه‌نیوز» حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام در آستانه محرم و ایام عزاداری شهدای کربلا، به همت گروهی از خادمان حرم حسینی شست‌وشو شد.

خادمان این آستان، پس از بستن درهای ورودی به ضریح، فرش‌های اطراف را جمع‌آوری کرده و اقدام به شست‌وشوی کف و دیوارهای اطراف ضریح کردند.

پس از غبارروبی و شست‌وشوی ضریح و اطراف آن نیز خادمان حرم حسینی، مراسم عزاداری در جوار حرم سیدالشهدا علیه‌السلام برگزار و برای برپایی سوگواری محرم آماده شدند.

تصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرمتصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرمتصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرمتصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرمتصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرمتصاویری دیدنی از شست‌وشوی حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) در آستانه محرم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.