وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش معرفی شهدا توسط دانش آموزان را ذخیره ای برای آخرت آنها و برنامه های سرگذشت پژوهی شهدا توسط دانش آموزان یک اقدام زینبی است و این نوع اقدامات مجموعه انجمن اسلامی بسیار پسندیده است.

سرگذشت پژوهی شهدا توسط دانش آموزان یک اقدام زینبی است

به گزارش قدس خراسان، رضا مراد صحرایی شامگاه جمعه در دومین یادواره ملی "لشکر آسمانی" با حضور ۶۰۰ دانش آموز دختر مسوول انجمن های اسلامی مدارس سراسر کشور در مشهد افزود: دنیا با ساخت نمادهایی مانند عروسک به دنبال ساخت الگو است، در دنیای بی الگوی غرب که کل تاریخشان از بسیاری از روستاهای ما کمتر است، الگوسازی را یک راه برای حکومت کردن می دانند.

وی گفت: فاجعه این است که آنها این الگوها را وارد زندگی کشورهای متمدن می کنند و برای آنها الگو سازی می کنند رفتار برخی از نسل امروز موید این واقعیت است.

وزیر آموزش و پرورش دوره کنونی را دوره خرد و عقلانیت و آرمان خواهی دانست و افزود: الگوهای ساختگی، آرمانی به ما نخواهند داد و در صورت انس با این الگوها با همین ها از بین خواهیم رفت، اما اگر الگوها از خودمان باشند مانند همان الگوها ماندگار خواهیم شد.

مراد صحرایی بیان داشت: کارهایی که اتحادیه انجمن اسلامی در حوزه سرگذشت پژوهی شهدا انجام می دهد اقدامی در راستای معرفی الگوهای واقعی است. یک کارکرد مهمتر این است که برخی دانش آموزان را قله و الگو کنند تا مورد توجه سایر دانش آموزان قرار بگیرند.

وزیر آموزش و پرورش معرفی شهدا توسط دانش آموزان را ذخیره ای برای آخرت آنها دانست و گفت: برنامه های سرگذشت پژوهی شهدا توسط دانش آموزان یک اقدام زینبی است و این نوع اقدامات مجموعه انجمن اسلامی بسیار پسندیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.