«جعبه پرنده بارسلونا» محصول سینمای اسپانیا که ادامه‌ای بر فیلم «جعبه پرنده» است، داستانی آخرالزمانی و ترسناک را در خیابان‌های بارسلونا روایت می‌کند.

ردپای یک داستان آخرالزمانی در «جعبه پرنده بارسلونا»

به گزارش قدس آنلاین، سال ۲۰۱۴ کتابی تحت عنوان «جعبه پرنده» نوشته جاش ملرمن منتشر شد، کتابی با یک داستان عجیب و رعب‌آور که خبر از یک دنیای آخرالزمانی می‌داد. ماجرای این کتاب درباره پدیده ترسناک و ناشناخته‌ای بود که نباید دیده شود و اگر حتی چشمتان به آن بیفتد، به خشونتی دیوانه‌وار دچار خواهید شد. هیچکس نمی‌داند که آن چیز چیست و از کجا آمده است. پنج سال پس از شروع این اتفاقات، هنوز تعدادی بازمانده وجود دارند که مالوری و دو فرزندش نیز جزو آنها هستند. او که در خانه ای متروکه در کنار رودخانه زندگی می کند، رویای فرار از این جهنم و رفتن به جایی امن را در سر دارد. وقت رفتن فرا رسیده، اما سفر پیش رو وحشت انگیز خواهد بود.

ردپای یک داستان آخرالزمانی در «جعبه پرنده بارسلونا»

این کتاب نامزد جایزه برام استوکر برای بهترین رمان اول شد و داستانش به قدری جذاب بود که نسخه سینمایی آن با عنوان «جعبه پرنده» به کارگردانی سوزان بیر  در سال ۲۰۱۸ ساخته شد. ساندرا بولاک، تراوانته رودز، جان مالکوویچ، دانیل مک دونالد و رزا سلزار از بازیگران این فیلم سینمایی بودند. «جعبه پرنده» در آمریکا طی ۷ روز اول انتشار، حدود ۲۶ میلیون نفر مخاطب داشت و همان زمان هم نتلیکس اعلام کرده بود این اثر سینمایی در جهان توسط ۴۵ میلیون مخاطب ظرف یک هفته دیده شده است.

مدتی بعد نتفلیکس آمادگی خود را برای ساخت قسمت دوم این فیلم اعلام کرد و حالا ۵ سال پس از آن فیلم، الکس و دیوید پاستور با یک نسخه دیگر از این داستان به سینماها بازگشتند. «جعبه پرنده بارسلونا» محصول ۲۰۲۳ اسپانیا یک فیلم آخرالزمانی و با داستانی ترسناک و دلهره آور است که از ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ یعنی ۲۴ خردادماه امسال در سرویس استریمینگ نتفلیکس اکران خود را آغاز کرده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم «جعبه پرنده» ساخته شده در سال ۲۰۱۸ است.

ردپای یک داستان آخرالزمانی در «جعبه پرنده بارسلونا»

در فیلم Bird Box Barcelona سباستین (با بازی ماریو کاساس) و دخترش آنا، در دنیایی پس از آن که یک نیروی مرموز هر کسی را که به آن نگاه کند، نابود می‌کند، سفر بقای خود را در خیابان‌های ترک شده بارسلونا آغاز می‌کنند. اما هنگامی که سباستین با سایر بازماندگان برای رسیدن به یک پناهگاه امن همبستگی می‌کند، تهدیدی غیرمنتظره و بسیار وحشتناک ظاهر می‌شود. در مسیر داستان سباستین و دخترش آنا با مشکلات و تهدیدات متعددی روبرو می‌شوند. در عین حال همسفر شدن با سایر بازماندگان و شکل گیری یک اتحاد غیرمنتظر آنها را قادر می‌سازد تا با چالش‌های مختلفی روبرو می شود و نقشه‌هایی برای فرار از شهر برنامه‌ریزی کنند.

این قسمت از «جعبه پرنده» که نسخه اسپانیایی این کتاب معروف و ادامه‌ای بر داستان است، توانسته نظر علاقمندان به فیلم‌های ترسناک و آخرالزمانی را جلب کند و اگرچه داستان و خط روایت آن مشخص است اما اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فیلم، آن را تبدیل به نسخه‌ای جذاب از این داستان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.