رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان از بدهی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی کارگاه‌ها به تأمین اجتماعی سخن به‌میان آورد و گفت: این موضوع سرعت در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را کاهش می‌دهد.

بدهی ۶۰۰ میلیارد ریالی کارگاه‌های رفسنجان به تأمین اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین، حسن جاوید پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته تأمین اجتماعی اظهار کرد: استان کرمان ۳۰ هزار بیمه شده دارد که ۱۵ درصد آنها متعلق به رفسنجان هستند.

وی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر از بیمه‌شده‌های رفسنجان تحت پوشش بیمه حِرَف و مشاغل قرار می‌گیرند.

رئیس اداه بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان عنوان کرد: در حال حاضر ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت اداره تأمین اجتماعی رفسنجان فعالیت می‌کنند.

وی از بدهی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریالی کارگاه‌ها به تأمین اجتماعی سخن به‌میان آورد و افزود: این موضوع سرعت در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را کاهش می‌دهد.

جاوید از بهره‌مندی حدود۳۰۰ نفر تحت عنوان بیمه بیکاری در شهرستان رفسنجان یاد کرد و گفت: خوشبختانه شهرستان رفسنجان نسبت به سایر شهرستان‌های استان کرمان از آمار کمتری در این زمینه برخوردار است که نشان از توجه کارفرمایان به نیروی کار و وجود روحیه کار و اشتغال در شهروندان دارد.

وی ارائه خدمات بیمه‌ای به سایر صنوف و مشاغل در شهرستان را یادآور شد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۵۷ خدمت غیرحضوری به مردم ارائه می‌دهد که حذف دفترچه بیمه و راه‌اندازی نرم افزار «تأمین من» برای سهولت دسترسی بیمه‌شدگان به تأمین اجتماعی از جمله این خدمات است.

 به گفته جاوید، طبق نظرسنجی‌های انجام شده، ۹۴ درصد مردم استان کرمان از خدمات تأمین اجتماعی رضایت داشتند که سهم رفسنجان هم در این میزان رضایتمندی قابل توجه بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.