در ادامه موج شک و تردیدها در سرنوشت کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو و آینده رژیم اشغالگر قدس، یک تحلیلگر امور نظامی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز بر وجود این تردیدها تاکید کرد.

افزایش شک و تردید برای غلبه بر بحران‌ها در رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، عاموس هارل در روزنامه هاآرتص نوشت: هیچ اطمینانی وجود ندارد که یواف گالانت وزیر امنیت داخلی و هرتسی هلیفی رئیس ستاد ارتش، قادر به تشخیص درست میزان خطرات بحران جاری باشند.

وی افزود: اگر این نحوه قانونگذاری ها ادامه یابد، انتظار می رود که از پس فردا (سه شنبه)، روزهای تنش و تظاهرات مداوم در سراسر سرزمین های اشغالی آغاز شود.

به گفته وی، در این صورت همچنین احتمال می رود که اعتصابات خلبان ها و سایر گروه‌های ارتش نیز به آن اضافه شود.

هارل افزود: با وجود اظهارات بنیامین نتانیاهو، گالانت و فرماندهان ارتش مبنی بر رد خدمت سربازی در نیروهای ذخیره، اما می توان انتظار وقوع زلزله شدید در ارتش را داشت که به طور حتم پیامدهای امنیتی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هیچ کس نمی داند که آیا این اقدامات بلند مدت بر خدمت در ارتش و همچنین اعضای شاباک و موساد تاثیر خواهد گذاشت یا نه. در همین حال نیروهای ذخیره، دنبال نفی خدمت در ارتش نیستند بلکه احتمالا داوطلب شدن ممکن است مهمترین گامی باشد که آنها به خاطر امنیت اسرائیل برخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.