رئیس جمهور با بیان اینکه مسئله مسکن مردم را شخصا پیگیرم، گفت: ساخت مسکن در سراسر کشور شروع شده و انشاالله به زودی تحویل مردم می‌شود.

رئیسی: مسئله مسکن مردم را شخصا پیگیرم/ پارتی‌بازی در ادارات را به هیچ وجه نمی‌پذیرم

به گزارش قدس‌آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم یاسوج با قدردانی از حضور مردم این استان در مراسم استقبال اظهار داشت: سلحشوری مردم خطه کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس، دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا هیچگاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت.

وی با اشاره حماسه مردم این استان در عملیات پد خندق افزود: این همه شور و حماسه شما مردم برای پاسداری از انقلاب بوده  و نشان دهنده ولایتمداری است.

رئیسی با بیان اینکه وقتی به گذشته این استان نگاه می کنیم ‌شاهد "غیرت، ایستادگی، مردانگی، استواری و ... " هستیم، تصریح کرد: مردم این دلداده امام، انقلاب و نظام هستند.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز در این استان آنچه که می بینیم متفاوت با پیش از انقلاب است، کارهای زیادی انجام شده اما باید حرکت های جدی به سمت وضع مطلوب انجام شود، ادامه داد: امروز پروژه‌های بسیار امیدآفرینی به چرخه تولید بازگشت و هزاران کارگر به سرکار بازگشتند.

وی با بیان اینکه مسکن از مسائل مهم مردم و دولت است، گفت: هر ماه جلسه مسکن را پیگیریم و بحمدالله در این استان کار ساخت مسکن شروع شده و ساخت 10 هزار واحد مسکونی به زودی آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.