کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد این روزها تمرینات سختی برای ژنرال هشت ستاره کشتی ایران در نظر گرفته تا کاپیتان ایران بتواند نوار پیروزی جادوگر آمریکایی را پاره کند.

تمرینات سخت یزدانی برای عبور از جادوگر آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین، با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، چهارمین اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ پس از برگزاری مسابقات بین‌المللی مجارستان از روز روز یکشنبه (۲۵ تیرماه) در تهران آغاز شد. در این مرحله ۱۵ آزادکار در اوزان ده‌گانه به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

عیسی حاجی‌اف مربی روسی کشتی آزاد ایران بر تمرینات ملی‌پوشان نظارت دارد و برخی از مواقع نیز به صورت اختصاصی با حسن یزدانی به تمرین می‌پردازد.

یزدانی که با قهرمانی در جام تختی حضورش را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد قطعی کرده این روزها زیر نظر پژمان درستکار تمرینات ویژه‌ای را برگزار می کند تا بتواند به نوار پیروزی‌های جادوگر آمریکایی در دیدارهای رو در رو پایان دهد.

علیرضا دبیر چندی پیش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه فدراسیون و کادر فنی برای یزدانی گفت: او تمرینات را به صورت جدی دنبال خواهد کرد و بی‌تردید در مسابقات جهانی ورژن جدیدی از یزدانی را خواهیم دید.

تمرینات سخت یزدانی برای عبور از جادوگر آمریکایی + فیلم

تمرینات سخت یزدانی برای عبور از جادوگر آمریکایی + فیلم

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.