معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: سال گذشته به مبلغ ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در کشور تعیین تکلیف شد و در سه ماهه نخست امسال به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف کالا انجام شده است.

تعیین تکلیف ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در کشور

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا نورنژاد ظهر امروز (۲۷ تیرماه) در تور رسانه‌ای بازدید از انبار اموال تملیکی استان زنجان، اظهار کرد: با عزم دولت سیزدهم در حوزه انبارداری و ساماندهی انبارها اتفاق خوبی رخ داده است، در حالی که تا اواخر سال ۱۴۰۰ این موضوع دچار مشکل بود.

وی با اشاره به اینکه معادل ۳۰ سال گذشته در دولت سیزدهم، زمین برای انبارهای اموال تملیکی خریداری شده است، اضافه کرد: در ابتدای دولت ۵۸ هزار مترمربع زمین در اختیار این سازمان بود که از سال ۱۴۰۰ تاکنون میزان زمین‌ها ۸۰ هزار مترمربع دیگر اضافه شده است.

نورنژاد با بیان اینکه تنوع فروش نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، افزود: البته در حال حاضر ۹۴ درصد فروش‌ها از طریق مزایده سراسری انجام می‌شود. یک بخش از فروش اموال را نیز داریم که در قالب حراج خرده‌فروشی انجام می‌شود و مصرف‌کنندگان واقعی می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به خرید تکی اقدام کنند.

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی در ارتباط با خودروهای موجود در انبار تملیکی استان زنجان نیز گفت: ۱۰ خودرو در این انبار موجود است که یکی از آنها دارای پلاک مناطق آزاد بوده و مابقی پلاک جعلی هستند.

نورنژاد گفت: کالاهای مکشوفه توسط مراجع مختلف از جمله نیروی انتظامی، گمرک و سایر مراجع ذی‌ربط با قاچاق کشف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.