فرماندار ساری گفت:مانورِ نظارت، بررسی و بازرسی بر واحدهای نانوایی شهرستان از فردا اجرا می شود.

فرماندار ساری: مانور نظارت بر نانوایی‌ها در ساری اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نوبخت عصر سه شنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰ شهید شهرستان ساری و تسلیت ایام محرم گفت: مانور نظارت، بررسی و بازرسی بر واحدهای نانوایی شهرستان ساری از فردا به مدت سه روز آغاز خواهد شد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه اقدامات لازم جهت رعایت ضوابط بهداشتی و جلوگیری از طولانی شدن صف‌ها توسط نانوایی‌ها بسیار ضروری است و باید نانوایی‌هایی که همه موارد را رعایت می‌کنند، تشویق و با سایر نانوایی‌ها نیز برخورد قانونی صورت گیرد افزود: مشی ما در کارگروه آرد و نان عدالت در توزیع آرد، ارتقای کیفی سلامت نان و رضایت شهروندان است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه مطالبات نانوایی‌ها در جهت ارائه خدمات اصولی و قانونی در جلسه‌های کارگروه آرد و نان شهرستان منعکس می‌شود اظهار کرد: کمیته ویژه ای در جهت ساماندهی تمدید و ابطال پروانه‌ها، چگونگی تأمین، توزیع و زمان پخت نان و رعایت موازین قانونی در فرمانداری شهرستان ساری تشکیل شده است.
در ادامه این نشست اعضا پیرامون مسائل و مباحث نحوه توزیع سهمیه‌ی آرد واحدهای خبازی، نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، کیفیت توزیع آرد به بحث و بررسی پرداختند.
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.