معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات برای مهار حریق اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در مرکز این شهر و نجات ۲۰ نفر از میان دود و آتش خبر داد.

آتش‌سوزی مهیب اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در مشهد مهار شد/ نجات ۲۰ نفر

به گزارش قدس خراسان، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ۲۹ تیرماه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل یک مجتمع تجاری و اداری، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۵۱، ۶، ۴۷، ۱، ۳۲، ۲۸، ۴۴، ۴ را به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد افزود:با حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که اتاق برق (قسمت تجاری) به وقوع پیوسته بود، مهار و همچنین آتش سوزی در داکت‌های انتقال تاسیسات طبقات همکف و مثبت یک خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه‌های این مجتمع و طبقات مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد، همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و نجات ساکنان طبقات مسکونی توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع ۲۰ نفر از میان دود و آتش نجات یافته و خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان حاضر در محل آسیبی نرسید.

گفتنی است؛ هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محل با خودرو پیشرفته توربوفن هستند و میزان خسارات و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.