تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم فردا ۳۰ تیرماه پس از اقامه نماز جمعه در سراسر استان گیلان برگزار می شود.

فردا برگزار می شود؛ تظاهرات محکومیت هتک حرمت به قرآن در سراسر گیلان

به گزارش قدس آنلاین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی قرآن کریم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، ۳۰ تیرماه در سراسر استان گیلان خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

"بسمه ‌تعالی

یک بار دیگر هتک حرمت به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم از سوی افراد فرومایه و زبون در کشور سوئد و سکوت و حمایت دولت‌مردان این کشور، موجب خشم و جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان جهان به ویژه ملت مبارز ایران اسلامی شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به اطلاع عموم مردم انقلابی، مومن و همیشه در صحنه استان می‌رساند تظاهرات اعلام خشم و انزجار و محکومیت هتک حرمت به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم از سوی هتاکان فرومایه و زبون کشور سوئد؛ پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، ۳۰ تیرماه در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

بی‌شک حضور گسترده و پرشور مردم ولایت‌مدار و خداجوی استان گیلان در این تظاهرات پاسخی محکم و دشمن‌کوب به اقدامات شیطانی هتاکان اسلام‌ستیز و حامیان استکباری آنان خواهد بود."

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.