رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت :پلیس با رانندگان متخلفی که باعث باهم زدن نظم ترافیکی و سلب آسایش عمومی شهروندان می شوند به طور جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

برخورد قاطع پلیس با آلودگی صوتی و تغییر وضعیت خودروها در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی احمد شاوردی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  گفت: با رانندگانی که خودروهای آنها تولید صدای ناهنجار می کند قاطع و بدون اغماض برخورد میکنیم. 

وی افزود: پلیس با رانندگان متخلفی که باعث برهم زدن نظم و انضباط ترافیکی و سلب آسایش عمومی شهروندان می شوند به طور جدی و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد. 

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: تولید صدای ناهنجار از سامانه های صوتی و اگزوز وسیله نقلیه تخلف بوده که علاوه بر اعمال قانون، خودرو برابر قانون به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

وی یادآور شد: ترخیص خودرو منوط به بازگشت خودرو به حالت استاندارد بوده و راننده و راکب  می بایست تغییرات لحاظ شده از هر حیث اعم از نصب سامانه های صوتی و اگزوز های غیر متعارف و یا هرعاملی که باعث تولید صداهای ناهنجار شود، تغییر در ارتفاع خودرو، نصب شیشه دودی و غیره را رفع نماید.

از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱۵ دستگاه  از وسائط نقلیه که  تغییر وضعیت و تخلفات پلاک داشته اند برابر مقررات توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.