در ‌پی تعرض‌ ‌به خط لوله نفت مارون‌، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ‌ناحیه نجف‌آباد توانستند سارقان را شناسایی ‌کنند.

تخریب ‌خط لوله نفت مارون در اصفهان برای سرقت نفت خام

به گزارش قدس آنلاین، در ‌پی تعرض‌ ‌به خط لوله نفت مارون (تأمین خوراک پالایشگاه اصفهان)‌، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ‌ناحیه نجف‌آباد با اشراف و رصد شبانه‌روزی توانستند سارقان را شناسایی ‌کنند.

براساس این گزارش، ‌این افراد سودجو که قصد سرقت نفت خام را ‌داشتند، با اقدام فوری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ‌ناحیه نجف‌آباد دستگیر شدند و ‌ار انها یک دستگاه تریلی نفت‌کش و تجهیزات مرتبط با آن کشف و ضبط شد.

با توجه به اینکه سارقان به بخشی از خط لوله نفت مارون آسیب جدی وارد کرده بودند، بلافاصله نیروهای امدادی شرکت مهندسی نفت پس این اقدام نسبت به اصلاح و ترمیم خط لوله انتقال نفت اقدام کردند.

‌پالایشگاه نفت اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پالایشگاه‌های کشور و به عنوان نخستین پالایشگاه کشور به لحاظ تنوع فرآورده‌های نفتی محسوب می‌شود.

همچنین خوراک نفت این پالایشگاه که طریق نفت خام مارون اهواز تأمین می‌شود که به لحاظ نوع فعالیت آن نقش ویژه در تأمین نیازمندی‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دارد.

در ادامه می‌توانید فیلم اصلاح و تعمیر خط لوله انتقال نفت را مشاهده کنید:

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.