مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، پنجمین مرحله از اردوی به صرف لبخند، به مدت۳ روز در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد اجرا می‌شود.

پنجمین مرحله از اردوی «به صرف لبخند» در مشهد اجرا می‌شود

به گزارش قدس خراسان، محمد نصرتی اظهار کرد: در اردوی «به صرف لبخند» از دوم تا چهارم مردادماه در منطقه جاده سیمان مشهد (شهید کشمیری ۴۷، مدرسه مرتضی علی) ضمن فعال شدن بیمارستان صحرایی، خدمات مختلف پزشکی، پرستاری، دندانپزشکی، غربالگری، دارویی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، مامایی و کاردرمانی، ارائه می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: خدمات ما به مردم ساکن در این منطقه از ساعت ۸ تا ۱۸ ارائه و در صورت نیاز و استقبال بالا، یک ساعت هم تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردوی سه روزه، ۲۵۰ جهادگر (۱۰۰ خانم و ۱۵۰ آقا) که همگی آنان از اساتید، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه در رشته‌های مختلف عمومی و تخصصی هستند، حضور دارند.

نصرتی بیان کرد: برای این اردو ارائه بیش از ۵۰۰ خدمت در هر روز و بالغ بر ۱۵۰۰ خدمت در مجموع سه روز برگزاری پیش‌بینی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه چهارمین مرحله از اردوی به صرف لبخند در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه امسال در منطقه اروند محله گلشهر مشهد اجرا شد، افزود: در این اردو، علاوه بر خدمات غربالگری و دندانپزشکی، خدمات درمانی و فرهنگی و بیان توصیه‌های آموزشی و بهداشتی را داشتیم و در این اردوی دو روزه بیش از ۴۰۰ خدمت جهادی ارائه شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.