جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه و بسیج همه توان خود را در حوزه محرومیت زدایی و کمک به حل کارهای برزمین مانده به کار گرفته است.

سردار فدوی: سپاه همه توان خود را در حوزه محرومیت‌زدایی به‌کار گرفته است

به گزارش قدس انلاین،  سردار علی فدوی روز دوشنبه در آیین انعقاد قراردادهای قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با سپاه صاحب الامر(عج) قزوین افزود: جهاد در راه خدا از مسیرهای مختلف می گذرد که بزرگترین آن خدمت به مردم برای خشنودی خدای متعال است.

وی اظهار کرد: خدای متعال در کلام وحی انسان را به احسان و نیکی سفارش می کند و چارچوب های این مسیر را برای مسلمانان ترسیم کرده است بنابراین خدمت به محرومان سعادتی بزرگ است که خدای متعال برعهده جامعه قرار داده است.

سردار فدوی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است،اظهار کرد: بسیج، سپاه پاسداران و دولت در این مسیر همه ظرفیت های خود را پای کار آوردند تا به سهم خود باری از دوش مردم برداشته شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به خدمات شایسته جهاد سازندگی در دوران انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل جهاد سازندگی بسیاری از مشکلات مناطق محروم را برطرف کرد و اگر جهاد سازندگی ادغام نمی شد امروز هیچ نقطه محرومی در داخل کشور نبود.

وی اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت امام حسن مجتبی(ع) با الهام از جهادسازندگی به دستور رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند و تلاش دارد تا مشکلات برزمین مانده حل شود.

سردار فدوی گفت: در استان های مختلف مانند خوزستان و کهگیلویه که از منابع آبی خوبی برخوردارند روستاهای زیادی از آب آشامیدنی بی بهره بودند که با تلاش قرارگاه و همکاری دستگاه ها در برخی نقاط تا ۱۰۰ درصد طرح های آبرسانی محقق شده است.

وی با بیان اینکه با انعقاد قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با دستگاه ها گفت: قزوین جزو استان های خشک نبوده اما چالش های آبی در آن طی سال های اخیر تشدید شده که این چالش با مدیریت جهادی و علمی قابل حل است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حوزه وسیعی از کارها را در حوزه محرومیت‌زدایی دنبال می‌کنیم، گفت: قرارگاه امام حسن ‌(ع)‌ در کنار محرومیت زدایی اشتغالزایی را نیز دنبال می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.