معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد برنامه‌های این معاونت در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تشریح کرد.

آماده‌باش شهرداری مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی/بیش از هزار پاکبان در محورهای منتهی به حرم رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، مهدی یعقوبی اظهار کرد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بیش از هزار پاکبان در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی و هسته مرکزی شهر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد از آماده‌باش صددرصدی نیروها در مناطق ۲، ۶، ۷، ۸ و ثامن خبر داد و گفت: در این ایام نیز ماشین‌آلات تخصصی خدمات شهری از جمله حمل پسماند سنگین و نیمه‌سنگین، جاروب مکانیزه، تانکر و... به تعداد ۴۰ دستگاه آماده‌باش خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰ نیروی رفع سد معبر در قالب ۴۰ اکیپ خودرویی و متوری، فعال‌شدن سرویس‌های بهداشتی در محورهای منتهی به حرم رضوی به تعداد ۸۶۴ چشمه، راهبری و نظارت بر جمع‌آوری زباله در شهر، چیدمان ماشین‌آلات حمل پسماند از دیگر اقدامات شهرداری مشهد در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است.

یعقوبی از فعالیت دو خودرو مه‌پاش در محورهای منتهی به حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دهه اول محرم ۳۸۰ المان در سان‌لایت‌ها، تغییر رنگ آذین‌بندی‌های‌ شهر به طول ۷ هزار متر و تعویض پرچم پل‌ها و میادین به طول ۱ هزار و ۲۷۵ متر صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.