معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: براثر حادثه تصادف دو خودروی سواری سه تن کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

تصادف در نیشابور ۳ کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، حمید حسینی با بیان اینکه این حادثه بین دو خودروی سواری پیکان و پژو پارس در محدوده روستای «محمودآباد فضل» در شهرستان نیشابور رخ داده است، اظهار کرد: این حادثه مرگبار سه کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشته است.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان با اشاره به اینکه این حادثه حوالی ساعت ۱۱ ظهر امروز سه شنبه رخ داد، تصریح کرد: پس از اعلام حادثه بلافاصله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از پایگاه‌های هشت شهری و دو شهری نیشابور برای امدادرسانی به مصدومان به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: از پنج مصدوم این حادثه پس از رسیدن کارشناسان اورژانس نیشابور به محل، سه نفر از آنان فاقد علائم حیاتی بودند که متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده قبل از رسیدن به بیمارستان جان باختند.

حسینی همچنین اظهار کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه تلخ پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی، به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان وضعیت یکی دیگر از مصدومان منتقل شده به بیمارستان را بدحال اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.