سرمربی تیم ملی فوتسال امید گفت: هدف اصلی حضور تیم ملی امید در تورنمنت کافا افزایش تجربه بازیکنان جوان و در آینده کمک به تیم ملی بزرگسالان است.

صانعی: هدف از حضور در کافا کسب تجربه و در آینده کمک به تیم ملی فوتسال است

به گزارش قدس آنلاین علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال در مسابقات کافا ۲۰۲۳ اظهار داشت: در ابتدا ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم همانطور که اطلاع دارید این بازیکنان برای اولین بار است که دور هم جمع شدند و ما با یک تیم کاملا جوان عازم این مسابقات شدیم.

وی گفت: این بازیکنان نیاز به هماهنگی بیشتری دارند تا به یک تیم واقعی و با کیفیت برسند. این ترکیب برای اولین بار است که در یک تورنمنت رسمی بزرگسالان شرکت می‌کند. آنها رفته رفته در این تورنمت عملکرد بهتری از خود نشان دادند و امیدوارم که در ادامه هم همین روند ادامه داشته باشد و به پیشرفت خود ادامه دهند.

  سرمربی تیم فوتسال امید گفت : هدف اصلی حضور تیم ملی امید در این تورنمنت این است که بازیکنان جوان تجربه خوبی به دست آورند و بتوانند در آینده به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند و در واقع به روند جوانگرایی تیم ملی کمک شود و به همین دلیل با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد این مسابقات  شدیم. پتانسیل این بازیکنان بالاست و آنها باید در تورنمت‌ها و بازی‌های بیشتری شرکت کنند تا تجربه لازم را به دست آورند و بتوانند به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند و با کیفیت دیده شوند.

وی در ادامه افزود: هدف کمیته فوتسال از اعزام این تیم این بود که آنها بتوانند در آینده به تیم ملی بزرگسالان کمک کنند و در نهایت بتوانند از اعتبار و فوتسال ایران در بازی‌های آسیایی و جام جهانی دفاع کنند. ضمن اینکه، باید هماهنگ‌تر شوند وشناخت بهتری نسبت به هم پیدا کنند. امیدوارم در دو بازی آینده مثل بازی با افغانستان عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.