یاسوج_ معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گره گشایی از موانع تولید و رفع مشکلات واحدها در چارچوب قانونی ضروری است.

معاون پیشگیری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛ ضرورت گره گشایی از موانع تولید/ بازگشت واحدهای راکد به چرخه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، سید عیسی حسنی بعد از ظهر یکشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی در یاسوج، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تاکنون برای حمایت‌های قضائی و حقوقی از سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی و صنعتی و رفع مشکلات آن‌ها اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

حسنی اظهار داشت: در جلسه امروز مشکلات ۷ طرح تولید بررسی شد که عمده خواسته آن‌ها مهلت دادن برای پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش بود.

حسنی افزود: در این راستا مصوباتی داشتیم که به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

وی ابراز داشت: در جلسات حتی اگر از یک واحد تولیدی گره‌گشایی کنیم و آن را به چرخه تولید و ایجاد اشتغال برگردانیم، کار بزرگی انجام شده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: معتقدیم در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود.

وی ابراز داشت: دستورالعمل پیگیری اجرای برنامه‌های کلی اقتصاد مقاومتی برای امنیت سرمایه گذاری، رفع موانع حقوقی و قضائی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف این ستاد و مصوبات آن لازم الاجرا است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.