سایت گل در گزارشی به بررسی زندگی فوتبالی لیونل مسی در کشور آمریکا پرداخت.

زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در اینترمیامی +عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، مسی در آمریکا آغازی توفانی داشت. 3 گل و یک پاس گل در 2 بازی نشان می‌دهد که لئو امیدوار است روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا سپری کند.

با اینکه اوضاع در تیم اینترمیامی اصلا خوب نبوده ولی حالا آنها امیدوارند با فوق ستاره آرژانتینی به مسیر پیروزی برسند و طعم خوش برد را زیر زبان خود حس کنند.

زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در اینترمیامی +عکس

سایت گل در گزارشی به حال و احوال مسی در کشور آمریکا پرداخت و مدعی شد که او عاشق زندگی در این کشور است. توماس هیندل، خبرنگار سایت گل گزارشش را با این عنوان شروع کرد: زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در میامی. لیونل شاید همیشه در اینترمیامی برنده نباشد ولی بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا بیشتر از بازی در پاریس خوش می‌گذرد.

سلبریتی‌ها کنار خط ایستاده‌اند و مسی را تشویق می‌کنند و لیونل نیز پس از زدن اولین گلش در اینترمیامی فرزندانش را به آغوش می‌کشد. ضربه پای چپ او ورزشگاه را به وجد آورد تا او ورودی شگفت‌انگیز به فوتبال آمریکا داشته باشد. درست است همه چیز ممکن است زرق و برق زیادی داشته باشد ولی ضربه کاشته او کاملاً عالی بود و حسی متفاوت ایجاد کرد.

زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در اینترمیامی +عکس

مسی در پاریس 2 سال عجیب و غریب را سپری کرد. از معارفه‌ای جذاب شروع و در انتها با هو شدن از سوی برخی هواداران بدرقه شد. مسی اعتراف کرد که خانواده‌اش زندگی خوبی در پاریس نداشتند و این شهر اصلا محیط راحتی برای آنها نبوده. او علاقه‌مند به بازگشت به بارسلونا بود ولی به دلیل مشکلات مالی، او به فلوریدا رسید.

سایت گل نوشت: «در پاریس مسی همیشه هم مقصر نبود. قطعاً می‌توان او را به خاطر عدم تلاش در برخی بازی‌ها انتقاد کرد ولی باید بدانیم که این مسی، آن هم در بدترین دوران فوتبالش در 58 بازی 22 گل زد و 33 پاس گل داد. هواداران PSG واقعاً چه چیزی بیشتر می توانند از او بخواهند؟ فراموش نکنید که اشتباهات دفاعی باعث خروج آنها از لیگ قهرمانان اروپا شد!

زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در اینترمیامی +عکس

مسی در میامی خوشحال است. دوستان سابقش مثل بوسکتس، آلبا و احتمالا اینیستا و لوئیز سوارز در کنار او خواهند بود تا یاد بارسلونای 2015 که 3گانه‌ تاریخی فوتبال اروپا را گرفت، زنده کنند. گرچه دیگر هیچ چیزی مثل سابق نخواهد شد و تمام این 5 بازیکن فرسنگ‌ها با زمان اوج فوتبالی خود فاصله دارند ولی مسابقه فوتبال اینترمیامی یک رویداد بزرگ خواهد بود. 90 دقیقه‌ای جذاب با حس خوب. 2 ساعت حال خوب با حس ناب فوتبال. شاید این همان چیزی است که مسی و هم‌تیمی‌های سابقش سزاوارش هستند.

فشاری روی مسی برای پیروزی نیست. اینترمیامی چه 5 بر صفر ببرد و چه 3 بر یک ببازد، هیچ اتفاقی برای مسی نخواهد افتاد. تیمی که پیش از انتقال مسی در قعرجدول بود. همه حالا اینجا جمع شده‌اند تا او را ببینید. همه اینجا برای مشاهده مسی آمده‌اند نه برای قضاوت کردن.»

زندگی راحت و دوست‌داشتنی مسی در اینترمیامی +عکس

نکته جالب این است که در بازی اینترمیامی مقابل آتالانتا یونایتد وقتی مسی در دقیقه 78 تعویض شد، بخش زیادی از هواداران ورزشگاه را ترک کردند. مسی حالا در کنار سلبریتی‌های معروف آمریکا ایستاده و قرار است بخشی جدید از زندگی فوتبالی خود را تجربه کند. بخشی که به نظر می‌رسد بسیار زیاد دوستش دارد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.