شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد بیش از ۱۹ هزار واحدی مواجه شده تا قبل از تعطیلات ۳ روزه برآیند تقریبا خوبی را ثبت کند.

رشد ۱۹ هزار واحدی بورس قبل از رفتن به تعطیلات

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، امروز شاخص کل با رشد ۱۹۷۶۰ واحدی مواجه شده و باز هم به یک قدمی فتح ۲ میلیون واحد رسید، ارزش معاملات خرد عدد ۴,۸۴۰ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، کاهش قابل توجهی نداشته است. اما نسبت به میانگین ماهانه، ۱۶ درصد کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۱,۸۱۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۹۷ میلیارد تومان ورود نقدینگی انجام شده است.

ارزش صف‌های خرید ۳۰۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۲۸ میلیارد تومان افزایش داشته است. از سوی دیگر ارزش صف‌های فروش با کاهش ۱۰۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۱۸۲ میلیارد تومان قرار دارد.

گروه منسوجات با ارزش معاملات ۲۷ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه کانه‌های فلزی با ارزش معاملات ۱۲۵ میلیارد تومان و گروه سرمایه گذاری‌ها با ارزش معاملات ۲۹۳ میلیارد تومان قرار دارند.

در پایان معاملات امروز ۳۸۱ نماد مثبت، ۹۴ نماد صف خرید، ۱۳۳ نماد منفی و ۴۵ نماد صف فروش بودند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.