مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: تهیه و پخش غذا بین نیازمندان این استان در ایام محرم امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۳۰ درصدی پخش غذا ویژه نیازمندان در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی، رضا سلم آبادی روز سه شنبه در جریان بازدید از طرح های اشتغال زای این نهاد در بخش رضویه مشهد اظهار کرد: طبخ غذای گرم و پخش بسته های معیشتی در قالب پویش "اطعام حسینی" توسط خیرین استان برای نیازمندان صورت گرفته که در چارچوب آن از یکم تا ۱۲ محرم بیش از یک میلیون وعده غذای گرم میان جمعیت زیرپوشش کمیته امداد خراسان رضوی توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی همچنین گفت: همچنین در سال جاری تاکنون ۶۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع شده که حکایت از افزایش توزیع ۸۰ درصدی این بسته ها از نظر تعداد دارد.

وی بیان کرد: امسال منابع خوبی برای ایجاد اشتغال در سطح استان بدون محدودیت تخصیص یافته اما باید ضوابط در این خصوص رعایت شود، پیش بینی می کنیم با این منابع امسال بیش از ۲۲ هزار فرصت شغلی را برای جمعیت زیرپوشش کمیته امداد ایجاد نمائیم.

سلم آبادی اظهار کرد: در حوزه احداث مسکن در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و روستاها نیز در صورتی که خانواده های زیر پوشش کمیته امداد شرایط مورد نظر را داشته باشند، می توانیم نسبت به تامین مسکن این عزیران در مناطق مختلف استان و از جمله رضویه، بدون محدودیت اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی همچنین امروز از طرح های اشتغال آفرین موفق این کمیته در بخش رضویه شهرستان مشهد بازدید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.