استاندار خراسان رضوی با اشاره به رتبه اول اشتغال کشور که توسط این استان کسب شد، گفت: این جایگاه حاصل تلاش فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه های اجرایی در زمینه اشتغال است.

رتبه اول اشتغال کشور ثمره تلاش فعالان اقتصادی خراسان رضوی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با کارآفرینان برتر و فعالین اقتصادی استان خراسان رضوی اظهار کرد: حوزه اقتصادی استان ما کاملا اقتصاد غیرنفتی است. اگر با سایر استان‌ها مقایسه کنیم کمترین فعالیت اقتصادی در حوزه نفت، در خراسان رضوی وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به گزارش مرکز آمار ایران که رشد اقتصادی استان خراسان رضوی را بالاتر از میانگین رشد اقتصادی کشور اعلام کرده بود، افزود: اقتصاد ما مبتنی بر سرمایه بخش خصوصی است. این یک هدف است که ما در استان داریم و در عین حال ضریب رشد استان ما ۱ درصد بیشتر از کشور است. طبق آمار اعلام شده رشد اقتصاد کشور ۳.۳ درصد و استان خراسان رضوی ۴.۴ درصد بوده است.

وی تصریح کرد: مباحث جدی در پشت صحنه این رتبه ها و عناوین وجود دارد. امروز مباحث ریز در حوزه کشاورزی، صنعت و دام داریم که نشان می‌دهد ما پروژه محور حرکت می کنیم. ما باید برای مدیریت جریان اقتصادی کار کنیم، این تلاش ها در یک سال ونیم گذشته نتیجه خودش را نشان داده است.

نظری ادامه داد: مشکلاتی هم داریم اما خوشبختانه فضای بی‌اعتمادی بین ما حاکم نیست. مهمترین سرمایه ما اعتماد است. ما به شما اعتماد داریم و شما هم هدفمند مشغول فعالیت هستید و تنها مسائل مادی برای شما اهمیت ندارد، بلکه همانطور که در صحبت های شما مشخص بود اشتغال، کارآفرینی و رشد اقتصادی جامعه جزو رویکردهای شماست.

استاندار خراسان رضوی افزود: اهداف معنوی با توجه به اعتقادات و آرمان‌هایی که دارید برای شما مهم است و بابت چنین رویکردهایی قدردان تلاش هایتان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.