مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران، با تکذیب اقدامات انجام شده برای اصلاح قیمت نان در مازندران، گفت: قیمت نان در مازندران تغییر نکرده و در حال حاضر هم برنامه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

افزایش قیمت نان در مازندران شایعه است

به گزارش قدس آنلاین، از روز گذشته شایعاتی مبنی بر تغییر قیمت نان در مازندران مطرح شده است.

بر اساس شایعات منتشر شده قرار بود که قیمت نان در مازندران با قیمت جدید ارائه شود اما در بررسی‌های میدانی نان به نرخ روزهای گذشته در اختیار مردم قرار گرفته است.

 عباسعلی وفائی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در واکنش به شایعه تغییر  قیمت نان در استان، اظهار کرد: از بحث خبرهای منتشر شده در استان گلستان سوء استفاده شده و برخی تلاش دارند این موضوع را به استان مازندران هم تعمیم دهند.

وی تصریح کرد: موضوع تغییر قیمت نان در گلستان برای قیمت آرد تمام شده برای تعدادی از سوپر نانوائی‌ها بوده و ارتباطی به دیگر مراکز عرضه نان ندارد.

مدیرکل غله منطقه دو کشور یادآور شد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت نان وجود ندارد و اگر هم اصلاح قیمتی انجام شود پیش از تغییر به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی اضافه کرد: ذکر این نکته هم ضروری است که هزینه حمل و نقل در توزیع آرد افزایش پیدا کرده که برای این موضوع هم باید چاره اندیشی شود؛ با وجود اینکه پنج ماه هزینه‌های حمل و نقل افزایش پیدا کرده در تلاش هستیم که افزایش قیمت خاصی در این بخش نداشته باشیم.

وفائی نژاد تاکید کرد: در حال حاضر تغییر قیمتی ملاک نیست و اگر اقدامی انجام شود مراجع دارای صلاحیت در این زمینه اظهار نظر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح قیمت در برخی از استان‌ها در دستور کار قرار گرفته، هزینه‌های جانبی تولید نان افزایش پیدا کرده و بالاخره این موضوع باید در جایی مدیریت شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اضافه کرد: قیمت تمام شده آرد گندم ۲۰ برابر قیمت فعلی است و دولت در این زمینه به مردم یارانه پرداخت می‌کند و همه تلاش ما این است که با وجود افزایش هزینه‌های جانبی قیمت نان تغییر نکند.

وی در ارتباط با تقویت شایعه افزایش قیمت نان در مازندران، افزود: این شایعه به دلیل اصلاحات ایجاد شده در قیمت نان سوپر نانوایی‌های گلستان بوده و ارتباطی با خبازی‌های عادی ندارد و در استان مازندران هم بنای افزایش قیمت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.