دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال اثر به هفتمین دوره از این رویداد در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» خبر داد.

مهلت شرکت در هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم زمان ثبت‌نام و ارسال اثر در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد.

با اعلام دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند، بنا بر استقبال مستندسازان، عکاسان و خبرنگاران از بخش‌های فیلم مستند، عکاسی و مستندنگاری و درخواست آنان، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا آخر مرداد ماه تمدید شد.

سامانه ثبت‌نام جشنواره در ساعت 24 سه‌شنبه 31 مردادماه بسته شده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مستندسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم مستند و مجموعه مستند برای شرکت در این رویداد ارسال کنند. هم‌چنین عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند و بخش مستندنگاری نیز پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال اثر به جشنواره تلویزیونی مستند، پیشتر 15 مردادماه اعلام شده بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس https://festdoctv.com مراجعه کنند.

هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و به دبیری یاسر فریادرس شهریورماه 1402 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.