جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یکی از سرشبکه های اصلی قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق کشور و کشف ۸۳۰ کیلوگرم تریاک در زاهدان خبر داد.

دستگیری سرشبکه قاچاق مواد مخدر در زاهدان/ کشف دوشکا و گرینف از مخفیگاه قاچاقچی

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ مرتضی جوکار  اظهار داشت: افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان طی چندین ماه تلاش و پیگیری های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عناصر و سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه این قاچاقچی حرفه‌ای را در یکی از مناطق روستایی شهرستان زاهدان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: روز گذشته ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه این قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه وی مقدار ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح کلاش، ۳۴۴ عدد فشنگ جنگی کلاش، یک قبضه سلاح دوشکا، ۴۹۶ عدد تیر دوشکا و تعداد ۴۳ عدد تیر گرینف کشف، نامبرده دستگیر و دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو وانت تویوتا نیز توقیف شد.

کشف ۲۳ هزار لیتر هیدروکربن قاچاق

سرهنگ جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: روز گذشته مأموران مستقر در ایست و بازرسی "کوله سنگی" شهرستان زاهدان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآوردههای نفتی، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده بونکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده ۲۳ هزار و ۳۳۰ لیتر هیدروکربن فاقد هرگونه مدرک قانونی کشف کرد.

وی با اشاره به شناسایی یک فرد متخلف و معرفی وی به مرجع قانونی، با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه های ملی کشور، از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.