بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی‌ریز، شهردار، مدیر جهاد کشاورزی و مدیر دامپزشکی شهرستان نی‌ریز مکلف به رفع نواقص کشتارگاه دام این شهر در مدت زمان ۲۰ روز شدند.

ضرب‌الاجل ۲۰ روزه دادستان نی‌ریز برای رفع نواقص کشتارگاه

به گزارش قدس آنلاین،  به دنبال انتشار وضعیت نابسامان کشتارگاه دام شهر نی‌ریز و انتشار گسترده  در سطح استان و شبکه های اجتماعی تحت عنوان " ذبح سلامت مردم در کشتارگاه دام نی ریز!

 اکبر شهسوار، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز در حکمی قاطع خطاب به سه دستگاه اجرایی و خدماتی شهرستان شامل شهرداری نی‌ریز، جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان خواهان رفع ایرادها و نواقص بهداشتی کشتارگاه و استقرار کامیون یخچالدار جهت توزیع و حمل گوشت حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز آینده شد.

در بخشی از این نامه خطاب به هر دو مسئول ادارات و شهردار نی‌ریز آمده است: در صورت عدم اقدام به‌موقع از طرف نهادهای ذی ربط و ترک فعل از طرف مسئولین مربوطه منجر به تعقیب قضایی از سوی این دادستانی خواهد شد.

ضرب‌الاجل ۲۰ روزه دادستان نی‌ریز برای رفع نواقص کشتارگاه

گفتنی است پیش از این دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز گفته بود بر سر سلامت مردم با هیچ کس تعارف ندارد و پس از بررسی مشخص شدن مسئول قانونی کشتارگاه با مسئولی که ترک فعل کرده باشد برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.