وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیست یک کمیته برای بررسی درخواست‌های این نظامیان مبنی بر آسیب دیدگی روانی آنها تشکیل می‌دهد.

تقلای وزارت جنگ تل‌آویو برای کاهش آمار خودکشی نظامیان صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش موارد خودکشی در میان نظامیان صهیونیس تصمیم خود را مبنی بر تشکیل یک کمیته بررسی اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، قرار است این کمیته درخواست‌های نظامیان صهیونیست را در خصوص شرایط بغرنج روحی آنها و تنش‌های به وجود آمده بعد از مشارکت در میادین جنگی بررسی کند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که غالباً آمار خودکشی در میان نظامیان صهیونیستی که در جنگ غزه سال ۲۰۱۴ شرکت کرده‌اند افزایش یافته است.

روز دوشنبه گذشته «اور دونیو» که از نظامیان عضو تیپ کفیر ارتش رژیم صهیونیستی بود دست به خودکشی زد. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: یک روز پس از دفن نظامی هم‌خدمت دونیو که بر اثر مشکلات روانی ناشی از جنگ غزه در سال ۲۰۱۴ خود را به آتش کشیده بود، این نظامی نیز که در مناطق جنوبی اقامت داشته و از عوارض شوک ناشی از خدمت نظامی رنج می‌برد، اقدام به خودکشی کرد.

پیش از این یدیعوت آحارونوت در رابطه با نظامی صهیونیستی که چند روز قبل، اقدام به خودسوزی کرد، اعلام کرده بود: «بار کلف» نظامی عضو ارتش اسرائیل که چند روز پیش خود را در نتانیا سوزانده بود، کشته شده است.

پس از آنکه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درخواست این نظامی صهیونیست مبنی بر قرار گرفتن در زمره نظامیان آسیب‌دیده از جنگ به علت تنش‌های ناشی از شوک‌های وارده در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ غزه را رد کرد، وی خود را به آتش کشیده بود و در نهایت چند روز پیش رسانه‌های عبری‌زبان از هلاکت این نظامی صهیونیست بر اثر جراحات ناشی از خودسوزی خبر دادند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی، اغلب از انتشار اخبار مربوط به خودکشی نظامیان صهیونیست در هنگام خدمت خودداری می‌کند، زیرا بر این باور است که انتشار چنین اطلاعاتی موجب تشویق نظامیان برای خودکشی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.