استاندار سیستان و بلوچستان با تعیین فرصت هفت روزه جهت حل مشکلات واحدهای شناور سازی سواحل مکران گفت: باید برنامه‌ریزی و طراحی دقیقی به منظور هدایت سرمایه‌گذاران در زمینه توسعه صنعت انجام شود.

ضرب الاجل استاندار سیستان و بلوچستان برای حل مشکلات واحدهای شناورسازی کنارک

به گزارش قدس آنلاین،  محمد کرمی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه سواحل مکران در محل فرمانداری شهرستان چابهار برگزار شد، اظهارکرد: انتظار همکاری همه جانبه بین مسوولان را دارم.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات تسهیل و رفع موانع و همچنین ارائه گزارش از بررسی عوامل مشکلات و مسائل و احتمالا کوتاهی های انجام شده باید در دستور کار همه مسوولان استان قرار بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دقت در انتخاب مسوولان همیشه مورد توجه بوده و قطعا به مسوولانی تفویض اختیار می‌کنیم که تسهیل و تسریع در کارها را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت های بی‌نظیر شهرهای ساحلی گفت: با توجه به اهمیت ارتباط با استان‌های همجوار و همچنین مرکز کشور، ایجاد ارتباط سازنده باید در دستور کار مسوولان استانی قرار بگیرد.

کرمی تاکید کرد: مسوولان استانی آزادی عمل در برقراری ارتباط با مسوولان کشوری را دارند، از این اختیارات در انجام کارها به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود و به عنوان یک مدیر خلاق و توانمند در کف میدان حضور داشته باشید.

وی با تاکید بر اقتصاد دریا پایه بیان کرد: دریا یک منبع و معدن عظیم است و در کنار سواحل می‌توان گسترش صنایع مختلف از جمله صنعت شیلات و همچنین تولید انواع محصولات باغی از جمله موز و انبه را دنبال کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.