سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: گنج‌خانلو شانس مدال در بازی‌های آسیایی بود، اما نمی‌دانیم چه کسی به او مشاوره داده که تصمیم گرفت به ایران بازنگردد.

سخنگوی فدراسیون: عدم بازگشت گنج خانلو به ایران وجهه خوبی برای دوچرخه سواری ندارد

به گزارش قدس آنلاین، محمود وفایی در مورد آخرین وضعیت ناپدید شدن محمد گنج‌خانلو در اسکاتلند اظهار داشت: تا امروز هیچ خبری از او نداریم و منتظریم ببینیم چطور می‌شود. همان‌طور که رئیس فدراسیون در همان ساعات اولیه به پلیس اطلاع داده شد و خواستیم که آنها این موضوع را پیگیری کنند. با وزارت ورزش و وزارت خارجه هم این موضوع در میان گذاشته شد.

وی در مورد اینکه آیا خانواده‌اش از این موضوع اطلاع دارند یا خیر، گفت: ما با خانواده او صحبت کردیم، اما آنها هم می‌گویند در جریان نیستند و اطلاعی ندارند.

وفایی عنوان کرد: گنج‌خانلو قرار بود در بازی‌های آسیایی شرکت کند و شانس مدال هم بود، اما نمی‌دانیم چه کسی به او مشاوره داده که چنین تصمیمی گرفته است. او حتی در این رقابت‌ها شانس مدال هم داشت. ویزای او مولتی 6 ماهه بود و بعد از بازی‌های آسیایی می‌توانست به آن کشور برود، اما نمی‌دانیم چرا چنین تصمیمی گرفت. این کار وجهه خوبی ندارد و به دوچرخه‌سواری ایران لطمه می‌زند. امیدواریم او هرچه زودتر به ایران بازگردد.

سخنگوی فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در مورد اینکه آیا در صورت بازنگشتن گنج‌خانلو، فرد دیگری را به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کنید یا خیر، گفت: احتمالا رکاب‌زن رزرو را جایگزین او کنیم و این موضوع تا هفته آینده نهایی می‌شود. ما موضوع را با کمیته ملی المپیک در میان گذاشتیم.

وی در مورد اینکه فرانک پرتو آذر در مورد اینکه گفته است با دوچرخه امانی در قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی رکاب می‌زند، گفت: او عضو یک باشگاه خارجی است و دوچرخه برای آن باشگاه است که دوچرخه به روزی محسوب می‌شود. البته ما هم دوچرخه داریم اما آن دوچرخه به‌روزتر است. فرقی نمی‌کند ما هم اگر دوچرخه بدهیم، به صورت امانی خواهد بود. پرتوآذر رکاب زن حرفه‌ای است و ما هم همه گونه حمایتی از وی انجام می‌دهیم.

سخنگوی فدراسیون در مورد شرایط علی لبیب دیگر رکاب زن ایران در بازی‌های آسیایی گفت: او در تور آذربایجان شرکت می‌کند و پس از آن لیگ برتر را پیش رو دارد. شهریور ماه هم دو اعزام به ترکیه و تور عمان داریم که دعوت‌نامه دریافت کردیم. امیدوارم او در این مسابقات به آمادگی خوبی برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.