معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از آغاز بهره‌برداری از اولین بخش واحدهای نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی خبرداد.

آغاز بهره‌برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدائی در بازدید از واحدهای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: طی بازدید از شهرستان گناباد مشاهده شد واحدهای برخی از متقاضیان آماده بهره‌برداری است و حتی بعضی از مردم نیز ساکن شده اند. البته در برخی از این سایت‌ها، کاستی‌هایی در خدمات زیربنایی وجود داشت که مقرر شد به سرعت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: پیش از این نیز در بازدید از شهرستان های بجستان، فریمان و خواف نیز شاهد اسکان مردم بودیم که مسئولیت دستگاه‌های خدمات رسان برای تکمیل سریعتر برخی زیرساخت های سایت های نهضت ملی مسکن را بیشتر می کند.

وی با اظهار امیدواری برای تکمیل و تحویل تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن خراسان رضوی به مردم تا هفته دولت، اعلام کرد: همچنین در برنامه است تا آخر سال حجم قابل توجهی از واحدها آماده تحویل شوند. البته برای بهره برداری منتظر مراسم افتتاحیه نمی شویم و مردم پس از تکمیل هر واحد در آن ها استقرار پیدا می کنند.

گفتنی است؛ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون مترمربع زمین برای واحدهای نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی تامین شده است که این میزان الحاق زمین معادل ۱۵ برابر مسکن مهر در طول ۱۶ سال گذشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.