۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 905031

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید مربیان چلسی همیشه هر بازیکنی بخواهند را جذب می‌کنند.

کلوپ به مربیان چلسی حسودی می‌کند!

لیورپول و چلسی در چند روز اخیر رقابت سخت و نزدیکی را در درون و بیرون زمین با یکدیگر داشتند.

رقابت درون زمین که روز گذشته در چارچوب مسابقات هفته اول لیگ برتر در فصل جدید برگزار شد با تساوی 1-1 به پایان رسید اما رقابت دوم که بر سر جذب مویسز کایسدو بود با برتری چلسی تمام شد. 

در حالی که پیشنهاد هنگفت لیورپول برای جذب این بازیکن باعث شده بود که بسیاری هافبک برایتون را در فصل آینده با پیراهن لیورپول ببینند، چلسی حاضر نشد در این بازی کوتاه بیاید و با ارائه پیشنهاد باورنکردنی 130 میلیون یورویی این ستاره را به خدمت گرفت تا ضربه محکمی به تیم کلوپ زده باشد.

1909268

مائوریسیو پوچتینو پس از پایان بازی روز گذشته برابر لیورپول در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که تنها به دنبال تقویت تیمش با استفاده از بهترین بازیکنان بوده و این رقابت برایش چندان اهمیتی نداشته است. 

کلوپ هم در واکنش به این صحبت‌ها اظهار داشت:« این چیزی است که تمامی سرمربیان چلسی در طول چند سال اخیر به دنبال بوده‌اند و معمولا هم به چیزی که می‌خواستند رسیدند. این بازیکنان خاص هستند و می‌توانند در حال حاضر به خوبی جنون جاری در بازار نقل و انتقالات را ببینید. بر کسی پوشیده نیست که ما هم به دنبال چنین چیزی هستیم.»

پیشنهاد لیورپول برای جذب کایسدو نزدیک به 125 میلیون یورو بود اما این بازیکن شخصا آرزو داشت که پیراهن چلسی را به تن کند و این موضوع هم تاثیر زیادی در سرنوشتش داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.