اصفهان - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آستانه دربی نصف‌جهان گفت: با تمام وجود برابر سپاهان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن: قهرمانی پول می‌خواهد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر محمد ربیعی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب آهن اصفهان که در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم سپاهان در چند سال اخیر حضور خوبی در لیگ برتر داشته و تیم با ارزشی است. تیمی که امسال سپاهان راهی لیگ بیست و سوم کرده بهترین تیم چند سال اخیر این باشگاه است.

وی پیرامون شرایط گاندوها ادامه داد: از روز نخست با کمک مدیریت مجموعه ذوب‌آهن پروژه‌ای برای آینده تیم ذوب آهن شروع کردیم و امیدوارم در مرور زمان اتفاقات خوبی رقم بخورد. به طور قطع تیم ما در مرور زمان ساخته می‌شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: ما برای بازی برابر سپاهان آماده هستیم و فک می‌کنم فردا شاهد بازی سرعتی باشیم. من امیدوار هستم تیمی که مستحق برد است بتواند نتیجه بگیرد.

وی اضافه کرد: برای بازی فردا حداقل ۵ بازیکن اصلی را در اختیار نداریم. دو بازیکن دیگر نیز مشخص نیست که بازی فردا برسند؛ یکی از این بازیکنان مهراد رضایی است که با وجود قرارداد داشتن با ما هنوز مشخص نیست در بازی فردا بازی کند؛ امیدوارم پنجره ما تا فردا باز شده و مشکل رضایی حل شود.

تیمی برنده دربی است که تمرکز بالاتری داشته باشد

ربیعی خاطرنشان کرد: سپاهان در طول فصل‌های گذشته باخت زیادی نداشته و همیشه در صدر جدول بوده است. بازیکنان ما طبق رسالت خود تلاش می‌کنند تا با تمام وجود بازی کرده و به اعتقاد من تیمی برنده بازی فردا است که تمرکز زیادی روی بازی داشته باشد.

ذوب آهن آرمانی نیازمند عبور از چند پنجره نقل و انتقالاتی دیگر است

وی گفت: هنوز هماهنگی کامل بین تیم انجام نشده است. باید توجه داشت تیم تغییراتی داشته و رقم خوردن اتفاقات خوب برای این تیم نیازمند زمان است. اگر واقع بینانه بخواهیم به شرایط ذوب آهن نگاه کنیم باید گفت این تیم تا شرایط آرمانی چندین پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد.

به گفته ربیعی حل مشکلات قبلی ذوب آهن به طور خاص در خط دفاع نیازمند هماهنگی بیشتر در تیم و گذر زمان است.

پیشرفت در فوتبال پول می‌خواهد

ربیعی تصریح کرد: توسعه در فوتبال نیازمند هزینه کردن است؛ چیزی که در اختیار قانونگذاران نیست و باید با ورود پول به بدنه باشگاه‌ها رقم بخورد؛ این یک نسخه واحد در فوتبال است و ما آن را در سطح همه لیگ‌های معتبر دنیا شاهد هستیم.

با وجود پیشنهادهای بالاتر به اصفهان آمدم

وی خاطرنشان کرد: من شرایط امروز ذوب آهن را پذیرفتم و با وجود پیشنهادهای بالاتر به اصفهان آمدم که با کمک جوانان تیم جدیدی بسازم؛ ما در تیم ذوب آهن تلاش می‌کنیم با گذر زمان یک باور جدید در سطح تیم و باشگاه حاکم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.