هلال احمر فلسطین می‌گوید در جریان یورش سه‌شنبه شب نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس در کرانه باختری، دست‌کم ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.

زخمی شدن ۲۰ فلسطینی در یورش شبانه نیروهای اشغالگر به نابلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس، جوانان فلسطینی با آن‌ها درگیر شدند که در این درگیری دست کم ۲۰ فلسطینی زخمی شدند و حدود ۱۷ نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

وبگاه فلسطینی شهاب نیوز شامگاه سه شنبه گزارش داد که درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی پس از آن رخ داد که اشغالگران برای تأمین امنیت یورش شهرک نشینان به مقبره حضرت یوسف در شرق نابلس، به این منطقه هجوم بردند.

شهرک نشینان صهیونیست به بهانه برپایی یک آئین مذهبی خود با بیش از ۳۰ اتوبوس و در حمایت کامل ارتش وارد مقبره حضرت یوسف شدند که این اقدام به درگیری مسلحانه مبارزان فلسطینی با اشغالگران انجامید.

بنا بر اعلام رسانه‌های فلسطینی، نیروهای سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به سوی نظامیان رژیم صهیونیستی که برای حمایت از شهرک نشینان وارد شرق نابلس شده بودند، تیراندازی کردند که این اقدام به درگیری متقابل با صهیونیست‌ها انجامید. چند بمب کنار جاده‌ای نیز در مسیر خودروهای صهیونیست‌ها منفجر شد که خساراتی را به ادوات آنها وارد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.